mechanic vs Dr

فرض می کنیم بر حسب اتفاق یه ذره شیلنگ صافی بنزینتان لق باشد و آمپر بنزین هم ناگهان تصمیم بگیرد در همان وسط بماند. شما بیخبر از همه جا دارید گاز می دهید که...پت پت پت ...خاموش!

شکایت اصلی: خاموش شدن ماشین

مکانیک١ >>> صافیش ترومبوزه شده و  باید عوض شه....صافی عوض میشود ...مشکل ادامه دارد

مکانیک٢ >>> پمپ بنزینش باید عوض شه......دل و روده ماشین بیرون می آید ...پمپ کار می کند...عدم وجود بنزین محرز میشود

>>> در این رفت و آمد سوییچ ماشین گم میشود...در ضمن بدلیل استارت زدن مکرر مکانیک ها و سایر دوستان باتری هم خالی شده است

شکایت اصلی جدید: باتری خالی است-بنزین ندارین-سوییچ گم شده است

مکانیک ٣ >>> مغزی سوییچ را به ضرب چکش و لگد باز میکند- باتری به باتری میگیرد- بنزین گیر می آوریم میریزیم تو حلق باک

شکایت اصلی جدیدتر: در اثر ضربات وارده به منطقه فرمانوسوییچیال (ناحیه اطراف فرمان و مغزی سوییچ) عصب دهی چراغ های جلو قطع شده است..ماشین هم فقط به روش سارقان قابل استارت است

پروسه های بعدی : ساخت سوییچ از روی مغزی-مرمت ناحیه فرمانو سوییچیال-ویزیت متخصص محترم باطریولوژی

آمپر بازدید میشود... بنزین باز هم کم شده است...شیلنگ صافی بازهم لق بسته شده است

شیلنگ مجددا سفت میشود و ماشین از دست تعمیرکارها خلاص میگردد

چکیده خلاصه پرونده:

شکایت اصلی : خاموش شدن ماشین

تشخیص های اولیه : نارسایی پمپ - ترومبو آمبولی صافی- بلوک کامل باتری- ارست سوییچ- بنزین دیفیشنسی!

تشخیص نهایی: نبود بنزین به دلیل دایسکشن شیلنگ (کلاپس باکیو شیلنگیال)